باز نشدن کنسول کسپرسکی خطای mmc

با توجه به اینکه در بعضی موارد  به دلیل تغیییر IP سیستم یا تغییر دسترسی سرویس SQL  ارتباط با کنسول مدیریتی کسپرسکی امکان پذیر نمی باشد و با خطای mmc روبه رو میشویم در این آموزش قصد داریم به نحوه بر طرف کردن این مشکل بپردازیم.

*

 

فایل CS admin Kit را از آدرس :

C:\Document and Setting\User\Administrator\Application Data\Microsoft \mmc

پاک کنید وسیستم را ریست نمایید و دوباره کنسول را اجرا کنید.

*

mmc

*

سرویس Kaspersky Lab Administration Server  را ریست نمایید . برای این کار مسیر زیر را طی کنید.

Start—-Run—-Services.msc

در پنجره باز شده سرویس Kspersky Lab Administration Server  را stop  و دوباره start کنید.

پایان آموزش باز نشدن کنسول کسپرسکی و خطای mmc

858
۰
۱۴ دی ۹۵

علیرضا اربابی

علاقه مند به اینترنت ، شبکه و تجارت الکترونیک - همین !